zondag 3 oktober 2010

Bloggen....

Zo'n 7 jaar geleden begon ik met dit weblog. Al spoedig voegde ik een moblog toe en via een nieuwe service op internet, Twitter heette het, kon ik via sms een korte oneliner op mijn blog zetten. Nooit gedacht dat ik daarmee wel recht deed aan het begrip microbloggen. Aan volgen en volgers deed ik niet.

Nu heeft twitter wel de overhand gekregen, als het gaat om het delen van mijn gedachten en andere zaken die ik wil delen. Zeker met zo'n gave smartphone in je zak. Dat gaat snel en eenvoudig. Kortom, met mijn blog doe ik niet zo veel meer...

Ik zal van de week weer eens een tweetal recensies plaatsen van concerten die ik het komende weekend ga bijwonen. Dit zijn Tori Amos en het (met opheffing bedreigde) Metropole Orkest in de HMH op vrijdag, gevolgd door een speciaal accoustisch theateroptreden van Heather Nova in Breda op maandag.

Published with Blogger-droid v1.6.2