zondag 9 september 2007

Mobloggen

Tussen de bedrijven door van de week flink zitten tweaken en freubelen met dit weblog. Ik wilde graag een moblog intgreren met mijn weblog. De halve wereld met een weblog heeft dit al, dus vond ik dat ik dat ook wilde. Nu is het op zich al leuk om een en ander werkend te krijgen en je leert er nog van ook. Enfin, verschillende opties hebben van de week de revue gepasseerd. Maar, zoals ik het nu heb geconfigureerd, ben ik er het meest tevreden over. Ik maak onderweg met mijn telefoon een foto en vervolgens kan ik die mailen naar www.flickr.com. Automatisch kan dan de foto + eventueel onderschrift hier als bericht worden geplaatst. Maar, ik kan er (op afstand) ook voor kiezen om de foto hier rechts in de sidebar als 'moblog' foto te laten verschijnen. In ieder geval verschijnt daar de laatst geuploade foto sowieso altijd al. Enfin, zoals ik enkele posts hierbeneden al opmerkte, is het nu zaak om onderweg leuke dingen tegen te komen, die de moeite van het plaatsen op dit blog waard zijn.