zondag 20 maart 2005

MP3 van de week (12)

De MP3 van deze week is van de Britse zangeres 'Suzanne Rhatigan'. Haar CD 'To Heel with Love' staat al zo'n 13 jaar in mijn kast en zo nu en dan draai ik hem eens. Ik weet vrijwel niets over deze zangeres. Maar Google leert mij dat ze in het verleden wat sessiewerk voor Roger Waters, Kylie Minoque, Beverly Craven en in de 80's voor diverse Stock, Aitken en Waterman-artiesten (Bananarama, Rick Asthley enzo).

In 1996 en 1998 heeft ze ook nog een CD en een mini CD afgeleverd. Ik heb ze niet in mijn collectie. Suzanne heeft haar eigen label en ze doet nog steeds veel studio-werk voor anderen, aldus deze website: http://www.cushyproductions.com/. Voor deze week heb ik het nummer 'Nearly 18' gekozen. Lekker uptempo, met een kritische tekst.
Suzanne Rhatigan - Nearly 18