dinsdag 15 februari 2005

MP3 van de week (7)

Twee dagen te laat, maar nu weer tijd voor de MP3 van de week. Deze keer een nog (officieel) uit te komen nummer van een andere all-time favourite van mij: Tori Amos. Ben al fan van Tori sinds 1994, toen haar 'Under the Pink' album uitkwam. Kende 'Little Earthquakes'wel, maar was nog niet 'om'. Doordat ik een promo-pakket van EMI onverwacht kreeg, ben ik UtP gaan kopen en zeker de airplay van Cornflake Girl was ik helemaal verslaafd aan haar muziek. Heb Tori tot nu toe 5 keer live mogen aanschouwen en dat is iedere keer erg bijzonder. Helaas is er nog niets bekend over eventuele optredens in onze contereien.
In ieder geval komt binnenkort haar nieuwe album 'The Beekeeper' uit en verschillende tracks zijn al online te beluisteren geweest. Ik heb al wat meer nummers mogen horen (ja, gedownload en ik GA dat album direct kopen als het uit is) en ik vind dat de nummers minder experimenteel zijn dan op haar laatste albums en dat ze weer meer de sfeer van LE, UtP en BfP uitstralen. Maar nog enkele luistersessies meer zullen dat moeten staven.
The Beekeeper