zondag 15 april 2007

Crystal Visons

En daar lag hij dan eindelijk in de brievenbus. De (nieuwe) verzamel CD/DVD van Stevie Nicks. Terwijl ik normaal gezien iedere nieuwe release al direct in huis heb, moest ik hier op wachten. Waarom? Omdat Stevie hier niet populair genoeg (meer) is en daarom deze CD/DVD (nog) niet uit gekomen is... Dus moest ik hem bestellen via CD-WOW en eindelijk is hij dan afgeleverd. Een 'Best of', dus al die nummers kende ik al? Ja, maar wel enkele bijzondere live-uitvoeringen, waaronder een cover van 'Rock and Roll' van Led Zeppelin. Cool !

Op de DVD al haar video-clips, met als bonus de optie om al de video's te laten vergezellen van persoonlijk commentaar door Stevie zelf en een 30 minuten durende home-video van de Belladonna-opnames. Erg gaaf om te bekijken en te beluisteren. Alleen jammer dat mijn Ipod overleden is. Ook jammer dat ze wederom in de VS gaat touren en Europa waarschijnlijk wel weer over zal slaan.