donderdag 3 augustus 2006

11x Heather Nova

Gisterenavond in Het Paard van Troje in Den Haag naar een concert van Heather Nova geweest. Mijn 11e concert van haar alweer. Ik had een goed plekje vooraan en heb een paar leuke foto's geschoten. Ik was niet de enige die foto's maakte. Om mij heen waren mensen die werkelijk iedere zin die Heather zong op de foto wilden vastleggen. Heel vermakelijk om te zien gebeuren. Enfin, het concert zelf; Leuke setlist. Met enkele verrassingen, ondermeer 'Spirit in You' en 'Blue Black'. Ikzelf was na een hele dag werken een beetje moe, had nog steeds zere voeten van het vorige concert en liet het concert een beetje over mij heen komen, maar ik vond de rest van het publiek ook een beetje mak. Alleen de voorste rijen gingen kennelijk uit hun dak, want achterin de zaal (het Paard is trouwens er flink op vooruit gegaan met die verbouwing) babbelde het publiek er rustig op los tijdens de rustige accoestische nummers. Enfin, ben heel benieuwd wanneer en waar mijn 12e concert van Heather zal zijn. Ik kon vanavond naar de Effenaar in Eindhoven, maar toch maar niet gedaan. Kijk ook eens op Heather Nova punt net
Spirit in You - Heather Nova
(mp3)